tisdag, januari 08, 2008

Start diet!

Dieten startade igår..med sådan fart att jag inte ens hann få med det här.. Jag gjorde första dagen otroligt enkel för mig själv, skäms nästan för att berätta..men ja, jag drack mina God Balans och käkade sushi.. Det får inte vara så enkelt- det är väl klart att jag utnyttjar tillfället då ;)

Igårkväll meckade jag matlådor till 23.40 och försökte trolla med det lilla som fanns i frysen..dåliga förberedelser- jag vet! Lyckades dock skrapa ihop 2st laxfileér som jag ångkokade tillsammans med broccoli. Blev riktigt gott, framförallt när jag kompletterade med 1½ dl keso och krossat linfrö. Smaskens! Utöver detta njöt jag även under dagen idag av kesella med hallon och proteindrink :)

Första träningspasset idag sedan den 23/12 ( åkte ju på den där trevliga förkylningen med feber- som sedan visade sig vara en UVI... Jag som ALDRIG är sjuk annars..)
Av någon märklig anledning så kan jag bara inte ta det lugnt trots att det är första passet? Gissa om jag snittade typ 140 i puls hela programmet igenom och svettades som en liten ( men söt? ) gris!! Fick faktiskt en pulsklocka av idrottsavdelningen på jobb idag, som belöning för genomförd klassiker för 5:e gången!! Suverän belöning! Ska användas det lovar jag..

Bumbi blev frälst i mitt träningsupplägg, så nu ska vi köra samma pass. Tror att det kan bli riktigt bra.. JAG och BUMBI!


Dags för nya matlådor att tillredas// Desi

Inga kommentarer: