torsdag, januari 17, 2008

Matlåda!

Idag har jag stått vid spisen i ett sedan jag kom hem.. Har producerat så många matlådor inför morgondagen och helgen att jag inte får in mer i kylskåpet just nu. En ganska tråkig kväll med andra ord, men desto mer effektiv..och det känns ju iallafall bra.
På lördag är det ny mätardag, och eftersom jag nämner det så kan ni säkert lista ut var min fokus ligger just nu..Jag tänker allt i centimeter!! Fasar och längtar!

Måste få påpeka att en av matlådorna innehåller plättar..mmm..kan inte sluta med dessa, förbannat gott. Nytänket denna gången var hackat äpple med kanel i. Ja, det blev GOTT!

Den halvtråkiga, lagom innehållslösa kvällen sken upp för en liten stund under ett samtal på msn, och gav mig en bra känsla i magen. Du är inte i mitt liv, men du kan sannerligen göra mig på gott humör, och det var allt som behövdes för att vända! Så.. Tack! Hoppas bion var bra ;)

Mot nya utmaningar//Desi

Inga kommentarer: