torsdag, januari 24, 2008

Grymt

Har varit produktiv idag, har fått mycket gjort, och det känns alltid bra med såna dagar! Hann med nöd och näppe med en morgonpromenad på 40 minuter, därefter var det möte hela förmiddagen (med egen matsäck ).. och jag lärde mig massor och vi kom verkligen fram till något. Sådana möte är bra möten! Så var det ju också bara jag och Kevvo..haha...så det var inte så många som sa emot våra beslut ;)

Inledde eftermiddagen med att- precis som igår- köra multitest fys med besväringarna. De blir bättre och bättre! Efter det var det MIN tur.. Körde styrka i 70 min, effektivt!! Knappt nån vila alls mellan seten, och det kändes så jäkla bra!! Körde 4 st benövningar med 8 st set i varje! Behöver jag berätta att det kändes? Avslutade överben med raka marklyft..puh.. Sedan snålade jag lite och körde 2 st halva övningar vader. Vader är förbannat tråkigt att träna..kan vara för att jag har så klena ben:)

Det kändes skitbra innan, under tiden och efter träningen! Jag t.om njöt av tonfisk och keso efteråt i mitt glädjerus! Då har det gått långt..
På väg hem från jobb blev det halvhalt på stan för att handla inför helgen, köpte fullkornsplattor till lasagne som jag ska trycka på min ätardag!
Jag återkommer med recept, lovar.

Fy f-n vad jag inte kommer att kunna gå normalt imorgon.. haha.

Puss//Desi

1 kommentar:

Lasse sa...

F-n vad gött och höra att du är så duktig med din diet och inte minst din träning...shit...jag ligger i lä så det skriker om det!!
Keep on pushin´ babe...