onsdag, januari 09, 2008

En bra dag helt enkelt!

Dagen har löpt på enligt plan och utan förhinder!
Morgonpromenad 30 minuter, Lobo är tacksam, och alla måltider har varit till belåtenhet. Jag är så jäkla taggad och har så fruktansvärt kul! Ska det vara såhär bra?!
Insåg redan igårkväll att det inte kommer att vara aktuellt med boxning alls denna veckan, eftersom jag slutade med penicillinet igårkväll och fortfarande snittar för hög puls..
Men så kom eftermiddagen idag, Bumbi hittade en DVD med Combat på mitt kontor- och sen var det kört :) 60min av kickande och boxande..Underbart!! Nya pulsklockan visade i snitt 170, i högsta laget, men det kändes så himla bra!! Det kan ha varit inbillning, men jag tror till och med att mitt bäcken kändes liiite smidigare efteråt :)

Ostkakan från igår kom väl till pass ikväll när jag var iväg på polare- fika.. tillsammans med kesella var det riktigt gott!!

Nu väntar rastning av Lobban, proteindrink, sen vill jag sooova..


Godnatt// Desi

Inga kommentarer: