tisdag, januari 08, 2008

Mätning

Idag gjorde jag även min första mätning.. 40 000 olika punkter och omkretsar synades med måttbandet, och ska jämföras varje vecka. Mätdag framöver blir lördag!

Exceptionellt god matlåda har nyss producerats, rester från den portion jag nyss käkat till kvällsmål. Fick tipset idag och var tvungen att prova direkt:

Torskfilé i ugnsfolie med färsk broccoli och räkor.
Daska på lite olja, salt och citron. In i ugnen ca 20 min.
KLART!.... och såå gott!!
Japp! Det är keso på hörnet ;)







Delikatess inför imorgon är ostkaka, denna gången utan kesella, med vaniljproteinpulver. Mmmm...

3 kommentarer:

Daniel sa...

Roligt att du testar på att deffa, kul initiativ. Är det scenen nästa för din del? Vilken diciplin?

Matlådorna ser smaskiga ut men det glöm inte fettet och framför allt kolhydraterna om du ska orka detta en längre period.

Keep it up!!

Daniel sa...

Här är länken jag pratade om tidigare, där finns det mesta som jag grundade min diet på:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881

Anonym sa...

Tackar!!