måndag, januari 14, 2008

Bananplättar!

Morgonpromenad 30 minuter, sedan fika och styrka på gymmet efter det. Var helt slut i biceps innan jag ens börjat köra den muskelgruppen- ryggövningarna som jag körde först hade tröttat mig så.. Najs :)
Ser fram emot en skön träningsvärk imorgon..

Idag har jag experimenterat med recept, och lyckades faktiskt producera nyttiga plättar gjorda på psyllium- och linfrö, sojamjölk, ägg och bakpulver. Tryckte ner en banan också i smeten och den utgjorde pricken över i:t. Plättarna ligger nu nerstoppade i morgondagens matlåda, och jag tänkte att jag skulle bjuda Bumbi på dem imorgon och få ett utlåtande.

Imorgon ska vi köra 60min Combat på dagen, och sen är planen att jag ska träna boxning på kvällen! Ska bli skitkul, har inte varit där sedan innan jul. Hoppas inte jag får stryk bara...

PoK//Desi

Inga kommentarer: