lördag, maj 19, 2012

Utmanarkväll!

Jo men NOG att jag var trött igår :)
Efter middagen då många andra på jobb skulle sova lite på maten satte jag mig i soffan med en av patienterna och småpratade lite om ditten och datten. Så småningom hade han slutit ögonen och det såg jäkla skönt ut att jag gjorde detsamma.. Och somnade! Sittandes rakt upp och ner..haha.. Vaknade med ett ryck och tror inte att det gått mer än två minuter, men det var riktigt gottigt och troligtvis välbehövligt..

Kvällen igår startade med att jag cyklade direkt ner på gymmet efter jobb för att möta upp "utmanargruppen" på dagens pass. Igår blev vi många- det är så fantastiskt kul!!

Senare på kvällen valde jag faktiskt bort min filmdejt till fördel för samma gäng igen och vi samlades alla hos en av deltagarna där vi grillade, snackade, SKRATTADE galet mycket och mös senare i soffan innan det var dags att åka därifrån.. Vilken toppenkväll!!

Idag, om några minuter, tar jag mig ner på gymmet för att möta dem igen och denna gången blir det "Funktionell träning" med skräckblandad förtjusning ;)
På det andra gymmet håller man kvartalsutbildningar för Les Mills, så cykeln kommer att ta mig dit för fortsatt träning innan eftermiddagen bjuder på fika i solen med tjejerna :)

Ha en strålande lördag!!

Inga kommentarer: