söndag, maj 06, 2012

Jag bara rullar fram

Sista dagen på en låång vecka. En vecka som till mestadels varit fylld med mycket träning, bra mat och många skratt. Tyvärr har den även haft en dos av negativism, som tycktes vara aldrig sinande. Jag försöker se det som att det var en utmaning i att prestera bra i motvind, och möjlighet att känna lugnet på insidan trots stormen utanför. Det gick bra för mig. Sämre för stormen.
Insåg efter en snabb titt i träningsdagboken idag att jag inte vilat på elva dagar, så idag blir det absolut ingen träning. Vilar istället till fördel för ett grymmepass imorgon.
Ska dessutom börja jobba igen efter gaaanska lång semester ;) och känner att det är viktigt att ge alla delar på jobbet samma uppmärksamhet- så även gymmet.. Längtar faktiskt tillbaka till det där skrotrummet.

Istället för träning ikväll hoppas jag på att vara effektiv och hinna en massa annat, framförallt jobbandet med företaget då det stått åt sidan denna veckan. Likaså skolan. I och med att jag nu är tillbaka på hemmaplan så innebär det att alla projekt som legat i dvala det senaste halvåret vaknar till liv igen! Och det ska bli så grymt jäkla kul att sparka igång allt!!

Inför de närmsta veckorna ska vi boka upplägg och tid för fotografering med tre nya klienter till Fitnessfoto.se som kommer att ske i Blekinge. Jag ska också skriva nytt samarbetsavtal med en tidigare partner som troligtvis -och förhoppningsvis- innebär lite större grejer och projekt än förra säsongen.
Vidare har jag börjat skriva ihop en presentationslista över mig och mina kompetenser som ska publiceras på en hemsida inom kort! Och DET DÄR kommer att bli en rejäl spark i baken och pepp om något! Det händer en massa andra roligheter, tävlingar och event inom kort, och jag ska verkligen komma ihåg att berätta och uppdatera för er så ofta jag kan!!

Tåget rullar nu, hopp ombord om ni vill med!!

Inga kommentarer: