måndag, maj 21, 2012

A new week has arrived!!

Jag tillhör förmodligen en av de lyckliga få människor som ser fram emot måndagen, vilket innebär att jag heller aldrig behöver oroa mig över den s.k söndags-ångesten.. Söndag är tränings- och mysdag, och måndagen är som en stor jävla startpistol som hetsar mig till stordåd!! 
Och jag har sju fantastiska dagar på mig att överträffa förra veckan :)

Mysdagen igår började med lite gymmande. Var lite sliten och trött, så jag gjorde det jag skulle varken mer eller mindre, men med kvalit'e :)


Linus var med och det är lika roligt varje gång att se hur hans kropp förändrats sedan han började med kost- och diet inför F5. Så jäkla bra jobbat och jag är STOLT!
Efter träning och dusch blev det mysfika i vår vackra park.. Hade kunnat sitta där i timmar och njuta om det inte var för att jag blev tvungen att åka på massage ;) Längesen nu, men nu är vi igång igen och planen är en träff i veckan/ varannan vecka efter behov.. Jag gissar att mitt behov kommer att vara sketa-stort!! Haha..

Efter massagen hann jag hem och doppa rumpan i solstolen på balkongen och suga i mig de sista solstrålarna för dagen innan jag vart på cykeln igen ner till gymmet för ett kvällspass IW på 60minuter! DET mina vänner- är FÖR MIG en kvalitets-söndag!!


Idag har jag haft ännu en mysdag som inleddes med powerwalk till gymmet, ett axelpass och sedan en lååång prommis i parken med bästa sällskapet <3
 

Kvällen avslutade på gymmet där jag "värmde upp" (tanken var ju så, verkligheten var att jag först dog och sedan vaknade med endorfiner som sprutade ur öronen på mig!!) med ett pass IW innan det var dags för en timmes funktionell träning.. Lyckades lura med Mysen in på passet, och det var iallafall lyckat för mig! Tack för peppen! Vi var grymma :)

 Sen blev det en oplanerad biltur, med cykel och das alles i bagaget, och vips så hade jag plötsligt ca fem kilometer att cykla hem istället för en halv.. Men det var det lätt värt. Framförallt då jag fick vara såhär snygg under tiden ;)
 
MMSPORTS måste ääälska mig som reklampelare. Hur snygg är inte jag då? ;)

Inga kommentarer: