fredag, maj 11, 2012

Gonna make you sweat!

God morgon, eller kanske snarare god middag :) Jag hade i morse ställt klockan på 0600 då jag i ett svagt ögonblick igår lovat Christian att följa på ett spinningpass som startade 0630.
Jag vaknade, tittade ut- såg att det ösregnade- snoozade lite.. Resten är ett minne blott ;)
Kom iallafall upp en timme senare och kickade igång lite skön musik som säkert grannarna uppskattade, laddade med protte och PWO och tog sedan cykeln ner till gymmet för ett helkroppspass.
Körde igenom allt utom axlarna eftersom de får tillräckligt tre till fyra gånger i veckan redan.. Avslutade med dips, och kan säga att det börjar kännas lite slitet i vissa av fästens efter den gångna veckan, så imorgon blir det en vilodag.
Känns bra att redan nu veta att det INTE står träning på schemat imorgon då jag har så mycket annat inplanerat, och jag vet att jag skulle känna mig sjukt stressad och inte njuta alls lika mycket av umgänget om jag även ville hinna träna..



1 kommentar:

Anna sa...

Hoppas att det där är från regnet och inte som du svettats genom alla lager av kläder? ;)