torsdag, maj 03, 2012

Axelprio in tha house!

Jag bara älskar att köra axlar! Därför är det väl både ett plus och ett minus att jag inte begåvats med en sjysst utveckling på området.. Jag känner iallafall inte att jag lider något nämnvärt av att få köra prio pass axlar- mer än den fysiska smärtan som då infinner sig ;)
Dock känns det just nu mest i ben och rumpa.. körde ett helkropps pass i måndags och sedan igen igår.. och märkligt nog, trots endast två benövningar bägge gångerna, så är det där det känns mest?!

Har nyligen kommit tillbaka från en PW med ett snabbstopp på gymet för lite fluff och rodd.
Ikväll blir det ännu ett pass axlar, och eventuellt lite crossfit efteråt. Får väl se hur jag taggade vi är :)

Imorgon lovas det sämre väder igen, så passa på att njuta nu allihopa innan solen försvinner!

Inga kommentarer: