tisdag, maj 29, 2012

Det är dags nu!!

Känslan har funnit där länge och jag har väl pratat om det en del även om jag inte riktigt bestämt mig. Men nu kommer jag på mig själv varje dag med att sitta och leta bra uppfödare och kommande valpkullar på internet.. så jag tolkar det som att jag är redo. Idag såg jag en mycket intressant sida och jag ska ringa till dem imorgon för att se om det finns några otingade sötnosar kvar.. Guuud vad jag längtar! Jag har saknat min älskling sedan jag blev tvungen att ta bort honom så oerhört mycket och jag ser fram emot en ny vänskap :)



Igår blev det träning direkt efter jobb, bara inom dörren och bytte väska och kläder.. 45min IW och därefter 60min funktionell träning med rörelseträning i uppvärmningen och sedan två tuffa WOD:ar. En av dem var samma som i lördags och jag förbättrade mitt resultat med TVÅ hela varv på tid!!
Grymt nöjd :)
I dag har jag varit ledig på förmiddagen så det blev morgonträning i form av IW 30min och därefter styrka i gymmet. Avslutade med en ny trevlig WOD jag fick skickat till mig av en kamrat i tävlingsteamet, jag fick dock "modda" den lite pga tidsbrist.. men nästa gång ska den köras FULLT ut. Jag lär dö på kuppen :P

Hoppas ni har en trevlig tisdag!!

6 kommentarer:

Jojjo sa...

Hej fina Desi
Skickar en hälsning från Ume
Hoppas vi ses på sm

Lycka till, trevlig sommar

Sandra sa...

Vad är IW?

FitnessDesi sa...

Hej Jojjo!!
Ja, klart vi ska ses på SM, vi hoppas på att kroppen håler ihop även denna gången :)
Kram!

FitnessDesi sa...

Sandra: IW står för Indoor walking. Det är ett instruktörslett pass där varje deltagare står på en liknande crosstrainer :)

Sandra sa...

Okej
Låter skoj;)
Nu vill jag att det ska hända något men är begränsad av min fot och måste till läkaren och kolla vad som är fel vill ju bränna fett och bygga muskler!!!

kram

FitnessDesi sa...

Usch vad tråkigt! Hoppas du får rätt hjälp snart. Och snart är det dags för nya träningsupplägget ;) Wiieee!!