torsdag, maj 17, 2012

Say it out loud!!

Ibland krävs det att man ska säga högt de där tankarna man haft för sig själv så länge för att fatta innebörden av dem själv!! Sen plötsligt blir svaret så enkelt..
Jag hade Malin här igår för att gå igenom nyheterna inför kommande sommarsäsongen och FITNESSFOTO.SE.
Men innan allvaret börjar så MÅSTE vi ju avhandla allt annat som hänt sen sist. Efter att vi blurrat och pladdrat i ungefär en timme så känns allt så självklart att det nästan är på gränsen till löjligt att jag ens funderat över det.. Det kändes nästan som att jag satt där bredvid mig själv och lyssnade på det jag sa, och jag kunde inte förstå varför jag lagt energi eller tid på att fundera. Punkt.

FITNESSFOTO.SE kommer att lägga upp nya paketlösningar för sommarsäsongen där vi utgår från ett sk grundpaket som man sedan kan bygga på efter behov och behag :) Hemsidan kommer att uppdateras med all information så fort våra ideér hamnat på pränt och dubbelkollats!
Som vanligt blev det ett lysande möte med massor av inspiration och entusiasm, och vi kan trigga varandra till max när det kommer till skapande och brainstorming..haha.. Love it!

Innan vårt sena kvällsmöte hade jag turen att hinna träna- trots vilodag, men jag gymmade iallafall inte- och körde ett nytt försök på Funktionell träning. Men nä.. fortfarande lika jobbigt! Blir tvungen att fortsätta att gå dit för att se hur många gånger det krävs innan det blir lätt ;)
Träffade dessutom några av bryydarna ute i gymmet och planerna för helgen smiddes. Det ser lovande ut :)

Jag försöker peka på texten "Quitting lasts forever".. Går sådär bra :P
Imorgon blir det träning efter jobb, ska in och kika lite på vad utmaningsgruppen kan erbjuda och sen kör jag på det!!

Inga kommentarer: