söndag, maj 13, 2012

Ny samarbetspartner och EM- guld!!

Igår avgjordes EM i Kroatien där mina vänner och teamkamrater från MMSports och Body Science var med och tävlade. De är så grymt duktiga och förebilder för alla svenska atleter!! Inte mindre än Ett guld, två silver och två brons fick Sverige med sig hem och från vårt team plockade Helena guldet på damsidan, Kristian ett silver i korta klassen och Martin ett brons i långa klassen!
Utöver detta lysande resultat är de nu samtliga direktkvalificerade till VM som går i oktober, det är fantastiskt och helt ofattbart!!

Dessutom vaknade jag i morse till dessa orden över hela internet :

Återigen är vi mycket stolta att kunna presentera en ny mycket erfaren och duktig tränare i vårt team av Coacher!

Desire Ohlsson är en kvinna som lever för träningen och utmaningarna den medför.

Den passionen utvecklas också till ett starkt driv som tar henne framåt och uppåt genom fitnessindustrin, den får henne att konstant vilja utveckla sig själv för att bli en både bättre atlet men givetvis o
ckså en bättre coach!

Den egenskapen lägger vi oerhört stor vikt vid här på D2, att man är beredd att göra allt som krävs med sig själv, för att man också ska kunna sprida den passionen, glöden och det drivet vidare till andra människor och på så sätt kunna utveckla dom!


Ni hittar alla Desire’s tjänster här och ni kan som med alla andra våra tränare alltid arbeta fram något skräddarsytt upplägg, stirra er inte blinda på dom fasta tjänsterna, det finns alltid en lösning om man vill att den ska finnas :).


http://www.d2method.com/se/trainers/desire-ohlsson-9499073
 Ett av de projekt jag tidigare pratat om är nu alltså färdigt och mitt samarbete med Reps.se har startat!! Jag finns numera även på deras hemsida, facebooksida och inom kort kommer jag att publicera artiklar om träning och nutrition på desamma! Detta ska bli såå spännande och utvecklande! 
Är du intresserad av mina tjänster så finns jag alltså att anlita både via mitt eget 
GET FIT 
LEVA Friskvård 
FITNESSFOTO.SE 
och  numera alltså även DehnD2.
Hur har Din helg varit? ;)

6 kommentarer:

Jonte sa...

Vad roligt!! Och så jäkla värt dig, du kan du sprida din energi ännu mer!

Andreas Kroppsnytt sa...

Kul att höra, kan inte mer än gratulera :-)

Vicky sa...

Grattis Desi!! :D
Vad drivande du är. Jätteskoj för dig. Snacka om att få energi av din läsning. Lycka till och kör hårt! Kramar till grymmetjejen :)

FitnessDesi sa...

Tack Jonte! Och jag får ju tillbaka så otroligt mycket! :)

FitnessDesi sa...

Tack Riffen! Det känns verkligen skitkul! Framåt framåt ;)

FitnessDesi sa...

Vicky: Detsamma!! Ska bli så jäkla roligt i Karlskrona, ser fram emot att träffa dig! :)