fredag, maj 18, 2012

FREITAG!!

Trött är bara förnamnet idag.. Men det är en än sålänge behaglig trötthet i kroppen, dock något tyngre i huvudet.
Det blir ett helpass på jobb idag också och efter det ska jag hoppa på utmaningsgruppens pass som ikväll blir IW vad jag förstått! Låter som en bra start på fredagens och helgens träning!
Om kroppen är med på noterna ska jag ge mig på lite bänk efter IW:n, känns som att det var flera veckor sedan!! Ikväll borde det vara dags!

Sen.. blir det förhoppningsvis nya Hamiltonfilmen och mys i soffan, om allt går enligt plan..

Ha en ljuvlig fredag mina vänner!!
(ja, ni andra också :P )

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej stumpan
Jag är åxå skit trött idag och jag börjar undra om det har ngt med kosten att göra längtar tills jag får ditt kost och träningsupplägg!

FitnessDesi sa...

Det är snart på väg! Ska bli kul att få köra igång med dig :)