söndag, november 01, 2009

Summan

Summan av konstanterna är lika. Aldrig förstått det och ändå låter det så jäkla logiskt.

Kvällen igår blev mer än vad jag vågat hoppas på, jag kände mig fri och glad, utsläppt ur diet- fängelsets alla måsten. Jag älskar att få vara ute, med massor av människor runt mig, få dansa, skratta och bara njuta av att vara. På diet. Nykter. Det ger mig ändå en härlig kick.

Jag är glad att jag kom iväg, av så många anledningar. Även om kvällen avslutades med ett besked som var tråkigt- men inte helt oväntat- så är summeringen av helgen att jag lyckades vända ur avgrundsdjupet och ta mig upp igen. Jag ska genomföra den här skiten om det så blir det sista jag gör. Get fit or die trying. Det ÄR svart eller vitt, av eller på. Inget däremellan.

Sweet sunday/Desi

2 kommentarer:

Masse sa...

Du imponerar mer på mig för varje dag. Utvecklingen sen förra året är horibel, faktiskt. Tyckte du var bra förra året men shit...

FitnessDesi sa...

naauw..tack :) Det säger du bara för att du var full när du såg mig ;)