lördag, november 21, 2009

Nedräkning... 1 vecka kvar!!

Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar... Jag minns det som igår när jag satt med Fas 1 programmet i handen vid köksbordet i somras och slipade på det sista inför deffen. Jag minns första mötet med coach, och hur glad jag blev när hon klargjorde att hon verkligen skulle vara min coach- hela vägen in i kaklet. Och det har hon verkligen varit! Och nu har vi EN vecka kvar.. Varannan gång jag tänker på det pirrar det till lite nervöst och jag ser hur tiden bara springer iväg..nästa gång pirrar det till och jag vill att dagarna ska öka i tempo, jag vill upp på scenen nu! Känna glädjen, stoltheten, känna lukten av färg, höra glada hejarop både på scenen och bakom den. Fan vad jag längtar!!

Idag försov jag mig, eller som Mysen säger: jag sov ut för att min kropp uppenbarligen behövde det ;) Men nu är jag på banan igen och idag ska jag ha så fantastiskt roligt, det är nämligen plåtning på schemat idag!! Alla andra tar ju bilder efter tävlingen- i tokdeff, men inte jag inte ;) Här vill vi ha lite vätska och skit kvar haha.. Samma fotograf som alltid- min bäste! Gå gärna in och kolla hans hemsida som finns länkad ute till höger!

Från förra året, foto by Boltenberg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tjejen!!

Håller alla tummar för att du ska få ut allt du vill av sista veckan!!
Önskar dig all lycka till på tävlingen. Det har varit så roligt att följa hela uppladdningen denna gång!!
Så långt från mitt "lattemammaliv" man kan komma..

Ta hand om dig!! O du, jag tror att du vinner!!
Kramar från Anna o lilla Albin i Nässjö

FitnessDesi sa...

ååhh, tack gumman! Vad roligt att du fortfarande "hänger här".. Hoppas ni har det bra, mysig lördagskväll önskar jag dig/er!! Massa kramar!