måndag, november 23, 2009

Snubblar fram...mot målet!!

Jag är inte så snabb idag.. Hade sett framför mig hur effektiv dagen skulle bli, och hur mycket som skulle hinnas med men icke.. haha.. Och nu sitter jag här framför datorn istället för att pallra mig iväg till svågerns jobb och hämta protein. Han var snäll nog att hämta upp en ny hink på Colosseum i Skåne i helgen...det börjar sina här hemma, typ 2 små skopor kvar- så påfyllningen kommer verkligen i rättan tid :) Body Science vanilj 3kg..mmmmmmmmums! Fick även ett par nya byxor till tävlingen att mysa runt i- det tackar jag för!!

Det ska bli en sväng till byn också, ska hämta en del till min symaskin som blivit reparerad, och köpa ett par nya skor. Sen gymmet!!
Har faktiskt varit där en gång redan idag; morgoncardio med slav- Angelican mellan 06.30- 07.30, sen hem och sov två timmar till (inte meningen, däckade lite på sängen och vaknade av sms från Mysen) sen har jag städat och gjort 101 tusen matlådor, hämtat ner julpyntet och dammat av det och såklart mina gosiga vinterjackor :) Däremellan en prommis med Lobban..hmmm.. jag har nog varit rätt så effektiv idag ÄNDÅ!!!

På återhör!

Inga kommentarer: