lördag, november 14, 2009

SÄL

Som en slät säl. En slät gravid säl. En slät gravid säl med mensvärk. Där har ni en bra beskrivning av min känsla idag. Lite blä, och lite sådär.
Dock känner jag ett lugn inom mig. Min ledighet har startat från och med att jag lämnade jobbet igår. Ingen stress med något längre. Visst känner jag pressen från mig själv att jag måste förbättra formen under dessa två veckor som är kvar.. men samtidigt så vet jag att jag gett ALLT dessa veckorna under deffen, och resultatet jag kan visa på scen är den jag är. Det är de förutsättningarna jag har! Jag har gjort mitt yttersta med den lilla kompetens och erfarenhet jag skaffat mig, och jag har följt alla instruktioner från coachen.
Nu jäklar ska jag jaga livet ur sälen jag ser i spegeln och byta ut den mot en riktigt het rippad tiger ;)

Grr..mjauu

3 kommentarer:

robin sa...

Kör i i kaklet nu, är bara bita ihop!!!
Jag är dålig med kommnetarer jag vet men jag kikar in då och då;)
Ses på DC och då vill jag se dig i form!!!;))

FitnessDesi sa...

Åh vad roligt att höra av dig! Undrade just var du hade tagit vägen ;) Tittar in hos dig också då och då och ser fram emot ditt nästa projekt! Kan lugnt påstå att då är vi åtminstone TVÅ som vill se mig i form..hihi.. :) Tack för peppen!!

Polarbear sa...

Go tigress! Bara upploppet kvar. Kör hårt!