onsdag, november 25, 2009

Lite färg gör dagen roligare!

Första lagret med färg på kroppen och glad i sinnet tänkte jag försöka förgylla er tillvaro med ett inlägg i bloggen. Jag försöker välja mina ögonblick att logga in, för att ni ska slippa ta för mycket depp och skit när spiralen går neråt.. som den gör ibland. Men just nu är pirret extra starkt i min mage, mycket tack vare Mari som verkligen gör mig så innerligt glad. Hon får mig att känna mig stark, duktig och snygg- och det kan inte vara kul att ha den uppgiften just nu..hmm..
Men hon lyckas, så idag vill jag berätta att jag är SNYGG!

Jag är så fantastiskt läcker att jag belönade mig
själv med ett par nya "walking- boots" på stan ;) Inte särskilt dyra alls, och perfekta för tråk-vinterslask som det brukar bli här i södra Sverige. De var jätte söta!!

Nu ska jag göra veckans sista matlådor, städa undan lite julstök som blivit här hemma efter intensiv julklappsinslagning, och sen gå en prommis med vovve.. Då blir han glad!

Kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är alltid snygg!!! jag längtar tills vi hänger i chinsställningen å vi börjar träna tungt å drar ninja skämt haha!

kram/bandola

FitnessDesi sa...

Jaaaaaaaa!! Som ett litet skåp man öppnar, kastar en rökpuff- release the NINJAS!! :)