fredag, november 20, 2009

Förtjusande fredag!


Jahapp, så har jag precis kommit hem från mig heldagsutflykt. Har inte varit där sedan jag var typ 10år gammal, inte sett ett enda avsnitt på tv- men nu har jag upplevt det live... ULLARED!!
Vad annars ska man göra på sin vilodag om inte stiga upp 04.00 och köra till Göteborg?? Knatat omkring hela dagen och köpt julpyssel, julklappar, slapp- jeans och tusen prylar till.. En riktigt bra dag, och maten funkade alldeles ypperligt, mycket tack vare resesällskapet som hade full förståelse varje gång jag bad "kan vi passera bilen så att jag kan ta lite att äta?" TACK!! dessutom har de flesta snabbmatställena microvågsugn som man själv får handha, vilket såklart underlättar för både småbarnsföräldrar och deffare ;)
Nästa vecka blir alltså inte bara förberedelser inför tävling utan säkerligen också en del julpysslande *lääängtar*...

Inga kommentarer: