onsdag, november 11, 2009

Anmälan Decembercupen 2009

AF Dam - 165 cm

  • Emma Forsgren. Forever Fit. Sundbyberg
  • Kristina Persson. Team Nordic Nutrition. Helsingborg
  • Ulrica Merkel. Team Nordic Nutrition. Helsingborg

AF Dam +165 cm

  • Annika Nilsson. Team Nutrend. Kungsbacka
  • Malin Ljung. Team Studio Aktiv. Borås
  • Malin Lundebring. Athletic 08/ Najadens Gym & Motion. Haninge
  • Marianne von Kalm. Forever Fit. Sundbyberg

Nä.. du läser inte fel. Jag hittar inte heller mitt namn....har lovat mig själv att INTE stressa upp mig över det. Det dyker nog upp snart.. Kommer att ställa upp i långa klassen (såklart) och jag vet minst två namn till som ska upp där, så i dagsläget är vi alltså minst 7 anmälda, mot förra årets 12st. Ska bli spännande att se hur många vi blir :)

Och så vill jag bara säga att:
JAG ÄR SÅÅÅ FANTASTISKT JÄKLA PIRRIG I MAGEN IDAG!!!

3 kommentarer:

Masse sa...

Tror det är ullared som gör det :)

Masse sa...

Du förresten, läs polackens blogg!! Speciellt juni o juli
Den manne har humor


http://tezeta.blogg.se/index.html

Christian S. sa...

Hej, klart jag kommer och tittar pa DC de var den 28 November va, eller?

Det blir en del resande nu...ska vara hemma till Februari sen...