torsdag, november 12, 2009

Sugen!!

  • pepparkakor
  • mjuka pepparkakor
  • naturgodis (de vita med puffar eller nötter i)
  • marabou mjölkchoklad digestiiiive (ja!! Det uttalas så.. ;)
  • kladdkaka
  • kladdkaka (förtydligar bara...)
  • äppelpaj dränkt i vaniljsås
  • asch.. vilken-paj-som-helst dränkt i vaniljsås
  • gifflar

Men mest suktar jag efter min kesella-protte-fluff med bär och nötter som jag SKA äta ikväll.. MUMS!!

(Men nu vet ni alla vad som står på önskelistan efter tävlingen;)

5 kommentarer:

Malene sa...

Mitt sug var borta i en HEL vecka, nu börjar det krypa fram så smått. ÄR TOKhungrig, konstant. Dock känner jag inget direkt kanonsug efter det du skriver i bloggen, förutom lite kladdkaka, eller gifflar eller kladdkaka eller peparkakor.. eller... OH MY GOD, ditt fel ditt fel ditt fel ;-) KRAMS

FitnessDesi sa...

Sorry gumsan.. du kan INTE skylla på mig.. Med tanke på att mitt sug startade efter att ha läst dina recept på bloggen, så faller det tillbaka på dig själv :P
Kramen!

FitnessDesi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Du glömde kärleksmums baby ;)

Anonym sa...

jag skall baka lussbullar i veckan, du skall få en och ha i frysen till första advent, du kan få några pepparkakor också;) kram Lisa