lördag, november 07, 2009

I väntans tider....

Hade supertrevligt igårkväll, vi var och spelade bowling i byn och skrattade mycket. Känns så jävla skönt att få släppa alla tråkiga tankar och faktiskt GLÖMMA bort både deff och annat..
Dock gjorde tröttheten sig påmind ganska tidigt och jag var en riktig tråkmåns mot slutet av kvällen..hihi... Väl hemma stupade jag i säng, men gissa vem som inte kunde somna.. Back to last year. Då sov jag ju så jäkla dåligt de sista fem veckorna att jag höll på att bli galen. Kroppen är helt slut, men kan inte slappna av nog för att sova. När jag vaknade för typ 200 gången vid 03.45 gick jag helt enkelt upp, in i köket och åt ett knäckebröd. SEN somnade jag.. Känns overkligt att jag måste ge kroppen energi för att orka sova.

Var uppe tidigt imorse och genomförde ett hyfsat morgoncardiopass med - 374kcal, sen somnade jag nästan i soffan på gymet medan jag väntade på att få åka hem. Skärpning här va!!

Dagen kommer att bli alldeles lysande, det har jag redan bestämt! Nu ska jag skyffla gröt med pepparkakskrydda, sen blir det ett pass på gymet.. Resten av dagen:

  • Träna
  • Duscha och peela
  • Storhandla i mån av tid
  • MASSAGE- oh ja, ge mig!!!!
  • Provläggning av tävlingsfärgen
  • Poseringsträning/ fotografering
  • Myskväll med de allra bästa
  • SOVA
PUSSEN/Desi

1 kommentar:

majzan sa...

Hej gumman.. va duktig du e.. o fin me..;) jaså du ska tävla i lund i december? oh, va kul. då MÅSTE jag ju bara titta.. när, var hur? kostar?
GUD va jag saknar dig... e sååå längesedan jag träffade dig ju gumman... fan..... snälla hör av dig när du e här nere så vi kan träffas.. har samma nummer som vanligt..heheh.
kram