onsdag, november 18, 2009

Skön onsdag...

Det har varit en bra dag idag. Varje dag som jag känner mig hyfsat pigg och effektiv är jag så otroligt tacksam för!! Det pendlar såklart, men det lutar mer åt plus än minus om man säger så.. framförallt om jag jämför med hur jag mådde denna veckan förra året! Huuga!!
Nä, som sagt, jag har det bra nu.

Morgoncardio alldeles för tidigt i mitt tycke :) med Angelican och Julia, men vilken härlig start det blev på dagen! Att vara klar med morgonen redan 07.30 en ledig dag känns helt otroligt för att vara jag, och då går resten av dagen av bara farten (eller ja, jag ska inte försöka få det till att låta som att jag är särskilt snabb i vändningarna..men lite får jag gjort iallafall :)
Idag har jag pysslat om mig själv med hjälp av absolut- supersnygga Frida som var här och tog en kaffe och filade på mina naglar, riktigt duktig! Efter det intog jag min nya roll som riktigt kvinnlig fitnessbrud (hallå! långa naglar!!!) och körde ben och axlar på gymet. Det gick bra och jag bröt inte en enda nagel..inga ben heller ;)
Hann med en sväng på stan för lite "pyssel" (lite hemlisar som jag kanske kan avslöja lite senare..hihi) och fortsätter uppdraget i staun imorgon..

På schemat imorgon:
  • Morgoncardio
  • Göra matlådor ( för på fredag ska jag på heldagsutflykt ;)
  • Styrka på gymet
  • Hämta min inlämnade symaskin
  • Fika och forts hemlis-pysslet
  • Massage :)
  • Samtal med coach och genomgång upplägg
  • Hem- sova- upp 03.30 fredag..
Jag ääälskar mina hemlisar/Desi

1 kommentar:

Frida sa...

Supersnygga Frida - det är jag det ;D iiih . tack för komplimangen sweetie !<3