tisdag, november 10, 2009

So what to do?!

Känner mig inte så särskilt social just nu.. Jag TROR mig vara social och törstande efter andra människors närhet, men efter några minuter i samma rum inser jag oftast att jag just nu är ganska tråkig..?? Jag känner mig tråkig iallafall, och osocial.

Det jobbigaste är inte insikten om att jag är lite småtrist, utan det är de människor runt mig som spär på det genom att gå runt och ge mig omdöme i uppförande och beteende:
Jag får höra av människor i min omgivning att jag är "annorlunda" på nåt vis, inte verkar så glad, lite hängig kanske?? Är det NÅGON som på allvar lyckats undvika att förstå att jag deffar?? Med två små korta intetsägande veckor kvar? Lessen då om jag inte har all den energi som NI behöver från mig för att må bra. Ni får helt enkelt ta den nån annanstans eller till och med skapa den själva, för jag måste få vara ego nu...

Jaja, glädjeämnena idag är iallafall många :) Fick kramar av mys-zonan, Tant Brun och Maaaalin idag! DET gav mig massor med värme och glädje!!

Och att lobo numera pallar en 70minuters morgonpromenad- med tungan som slips mot slutet- och höll sig framför mig heela vägen in i mål!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man behöver inte vara topp jämt faktiskt.
Dock känner jag att jag allt som oftast blir så jädrans seriös när jag träffar dig. Men jag blir ju så glad och så blir det allvarliga ämnen ändå. Ja ja, det ÄR ju jag. Vad vill jag säga mitt i allt detta babbel, du är fin vilket humör du än är på. Och ditt glada vinkevink när du körde hem placerade ytterligare ett brett leende i mitt ansikte.

En sak till, det är Petunia nu. Tant Brun är död ;o).

KRAM!!! Och ha en fantastisk ledighet.

"Terra Firma" sa...

Man kan inte alltid vara den som ger och ger ibland måste man få lite energi oxå, kanske det e deras tur att ge dig ngt tillbaka nu när du behöver det som mest,, bry dig inte om dom "taskisarna" skickar lite energikramar till dig och hoppas det hjälper lite i alla fall!! Hoppas du får två härliga lediga veckor, fast jag misstänker det kommer vara mest träning, men va fasen vila kan man ju göra när man e gammal ;O)Njut och va Ego det har du gjort dig förtjänt av =O)
Kram kram,,
Ps. om din lilla vovve behöver vila och du behöver sällskap på promenaden så kan du alltid få låna min hennes energi tar aldrig slut verkar det som ;O)

Marios Pradjiotis aka PO sa...

Tja snygging!nice blogg!

Fan vad vältränad du är!!!!!!!!! får nog bo på gymet ett tag om jag ska våga träffa dig he he..! kram Marios ps använder mitt andra namn nu PO