söndag, november 29, 2009

En mycket sjuk människa är jag...

...som väljer att tillgodose bloggen innan jag tar hand om mig själv ;) Men jag vet ju hur ni undrar och väntar, och jag orkar inte svara på alla sms nu..hih.. ni har varit underbara!!! Jag vann nog publikstödet detta året med. Love you all.

Ok, så till tävlingen. Sammanfattning först:
Satte poseringen- gutt
Personbästa i chins- överlycklig-stark!!
Gled i dipsställningen och gjorde bort mig som FAN
Stod på parkeringen utanför hotellet och lipade en kvart- arg, besviken och jävligt förvånad över mitt rent ut sagt pissiga resultat i dipsställningen!!
Var bitter, förbannad och lipade lite till
Tröståt, garvade åt mig själv, åt underbara Mari som var mer socker- hög än jag
Körde rodden- personbästa!! Slipade resultatet med 24m bättre än förra året. SMISKADE de andra brudarna!!
Lyckan kom tillbaka. Jag hade gjort allt rätt. Halka, glida och lipa kan alla göra. Men jag kom igen.

MYCKET känslor på en dag. Jag kan inte smälta alla intryck, har inte fattat riktigt än.. Det fanns saker jag absolut inte förstod, framförallt i fysikbedömningen- där det kändes som att muskelmassa var nåt dåligt..anorexi med en touch av magmuskler är ett plus.. Som sagt, måste smälta lite. Återkommer lite piggare.

Jag vann min tävling. Slut. Sov gott!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är nöjd med dina resultat...förutom dipsen. Men alt kan ju inte gå som planerat tyvärr. Bra jobbat iaf. Mats bad mig ta lite kort och har även film på chins, dips och rodden om du är intreserad av dem.
/Jerry

FitnessDesi sa...

Tack Jerry!!
Ja, jag är definitivt intresserad av både bilder och film :)
Ett superstort tack för att du la energi på mig. Kram

Mia sa...

Du gjorde en toppen insats & det är det som räknas!! Du var grym & som sagt - förra året var det lika skinny* Vi får ändra på den trenden tycker jag!

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.