fredag, november 27, 2009

Dan före dan...

Årets första julafton är imorgon, och tomten har ju redan varit här. Sitter nu med morgongröten-som jag hade tänkt lägga in en fin bild på- men jag var så jäkla haggig att jag glömde det tills alldeles precis och då insåg jag att all gröt redan ligger i magen :) Tänk att något du ätit varje dag kan bli så gott bara för att det gått ett par dagar utan... Människan och hennes överlevnadsinstinkter är fantastiska!
Jag glömde även att jag denna morgon tänkte att jag skulle väga mig, mest för att det känns så jävla bra i övrigt och ville få en extra kick av vågen och mätning. Har inte vägt mig sedan tre veckor tillbaka, då min mens envisades med att dra ut på sig och vara i 7dagar istället för vanliga 3dgr...gissa om jag var vätske-svullen!! La på mig typ 1,5kg vätska och det var ingen skön känsla bara några få veckor innan tävling.. därför har vi struntat i både vågen och fettmätningen sedan dess och bara tittat och känt. Och det känns ju för jäkla bra :) Måttbandet försvann ur bilden redan andra veckan på dieten..palla liksom..och stackarn som höll i bandet han hade mer bry med att försöka följa mina instruktioner än att få det rätt...så vi släppte det projektet. Förra året mätte vi ju typ en gång i veckan!

Hur som helst, så kunde jag inte låta bli att plocka fram min våg trots att gröten redan skvalpade i magen.. så nu är jag vägd för finaldagen ;) Och jag har fått resultat!!! Vilken känsla! Läs inlägget från igårkväll och multiplicera med valfritt tal högre än tio- där har ni min känsla nu! Jag är lika snygg på vågen som i spegeln ;)

Mari kommer hit om ett par timmar, vi lägger lite färg, sen kör vi söderut..hem mot skåneland och får andas frisk luft. Imorgon vid denna tiden har jag redan varit uppe och vänt på scenen, och hänger väl i chinsställningen.

Ciao/FitnessDesi

4 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Heja Heja!!!!!!! Stor "Lyckospark" i din vältränade skinka från mig ;O)Håller tummarna för dig,, kram kram,,

Malene sa...

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Ska bli så trevligt att ses i morgon!!

Cecilia sa...

Mina tankar finns hos dig imorgon!! Anna hejar ifrån mig också eftersom hon kommer att vara på plats! Du är GRYM!! Kram Cecilia

Unknown sa...

Lycka till! Hoppas få se lite bilder så småningom. :D
Kram