måndag, november 02, 2009

I´ll do you like a truck

Vilket galet pass det blev idag.. Ola gjorde en klockren bedömning av mitt sinnestillstånd och konstaterade att jag såg "typ splittrad" ut. Glad åt mycket med ett leende på läpparna och en trasig del som lyser igenom då och då. Inte konstigt. Men däremot en fantastisk känsla att kunna utnyttja att använda som energi på gymet.

Efter chins och dips (tuuuuungt) gav vi hantlarna en omgång..sen var det fan slut på energi. Och då var det dags för rodden.. och det var där jag nästan dog. Pulsmätaren visade på dubbelslag (224/min) vilket den förvisso gör ibland när bandet sitter lite fel, men idag kändes det som att min puls verkligen VAR 224 slag/minut. Heeelt slut i rutan. Och precis när jag tänkte ge upp och ge vika för kramp i vaderna, så kom Angelican som en räddande ängel- och vips så hade jag genomfört lite mys-cardio också :) Tack för det Angelican!!
Resultatet idag blev -1575kcal och därmed ska jag nu belöna mig själv med vaaarrrrldens goaste prottemix som väntar i kylskåpet. Sen blir det tidig säng, för när jag var som svagast på gymet idag hörde jag mig själv svara ja på förslag om morgoncardio kl.06.00 SAY WHAT!?? Fult att utnyttja ett sånt läge Angelican.. ;)

Richard, this is for you ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EBvge-c2_Xg

Ha det najs/Desi

Inga kommentarer: