tisdag, november 24, 2009

Nu börjar det roliga!

Kvällen har precis avslutats med Desperate enligt rutin, fast hemma hos mig eftersom jag helt enkelt inte hade nån energi kvar att lägga på ytterligare en förflyttning idag. Tack för det, och tack för sällskapet!!
Innan dess satt jag på cykeln (nä-hä!!!) och tittade på Biggest looser, och varje gång jag ville kliva av så tänkte jag på stackarna som var med i programmet och piskade mig själv 10minuter till. Funkar varje gång..hihi..lättlurad som jag är ;)

4 dagar kvar

Imorgon blir det morgoncardio- på röven antar jag, för jag känner inte för att ut och traska i snålblåsten nåt mer än nödvändigt. Sen gourmé- frukost på hotell Dosan som bjuder på dagens protte och till sist är det dags för poseringscheck och första färgen!!! Jag längtar!

Jag längtar till alla dagarna nu inför tävlingen, känna pirret i magen byggas upp och gå igenom alla faserna. Men mest av allt längtar jag till lördag.

Inga kommentarer: