tisdag, november 17, 2009

Måndagen



Upp och hoppa!! Morgoncardio- here I come












Byta nedslitna ursköna mot inomhusvänliga








Vi var många tappra på plats.... inte..








På med varma västen, dags för vovven








Prommis!











Inköpslista... kan aldrig vara för kort för att skrivas upp..









Väntar troget










Fyllt på skafferiet








Stämningsfull musik :)








Väga, mäta, hacka, pyssla











BAKA!!!








Dammsuga golvet ;)








Goda kakor till bästa coachen!







Gymmet igen.. styrka!








Samtal och mätning med coach








Och idag har jag haft ännu en effektiv dag :) Jag är grym på att vara ledig!!

2 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Snälla söta du jag blir trött bara jag läser!
Önskar jag hade din disciplin.

Du är superduktig!

Massa kramar

FitnessDesi sa...

Jag ÄR trött ;) Kramis