söndag, november 08, 2009

ÄTARDAG!!!!!

Klockan är bara 10.50 och jag har redan hunnit sätta i mig:
  • Kanelbullar
  • Kladdkaka bakad igår
  • Äppelpaj
  • CHOKELAUD!!!!!
  • coca cola
  • Tre portioner sushi











Nä.. det har jag INTE. Jag fejkar. Har ingen ätardag.
Ville bara prova hur det skulle kännas att få skriva sådär. Och sanningen är att det kändes bara gott och roligt med kanelbullarna, sen började det liksom kännas äckligt och lite illamående. BRA! Så nu har jag haft ätardag idag, teoretiskt :)

Inatt har jag fått sova tio timmar i sträck, och det har varit underbart!! Sånär på det där hemliga numret som ringer fredag/ och lördagnätter vis typ 03.30 snåret utan att prata in ett meddelande. Antingen så är du 14 år gammal och jätteblyg- och alldeles för ung- eller så kan du väl bara ta dig i kragen, göra slag i saken och höra av dig nån gång på dagtid, nykter (!) Det här sättet är inget jag faller för ;)


Igår var jag på Lokomotion och fick grymme- massage av Thomas som är och förblir min hjälte!! Han är sååå bra. Efter det provlade vi den nya färgen- som blev skitbra (för att du såklart vet bäst Mari;) och sen lite posering med bilder.
Allt gick strålande, och mätresultaten sa att jag kämpat som en jävel och lyckats med mitt delmål!!! Hade ev tänkt lägga ut en sneaky- bild här men det var dåligt ljus i lokalen och dessutom vill jag gärna hålla lite på "the look".

Stort tack till Mysen som gjorde denna dagen möjlig, genom att komma och hämta mig- assistera på Loket och agera fotograf- och sedan köra hem mig igen.

Återkommer senare med en slapp- rapport från dagens vila...

Inga kommentarer: