fredag, oktober 31, 2008

Klyschigt, jag vet..

...men det kunde varit värre. Än sålänge så verkar det inte som att någon muskel gått av, sönder eller klämt någon nerv. Jag har full rörelse i rygg och armar- även om det tar emot och gör ganska ont.
Jag vilar alltså hela helgen även om det inte känns som att jag har tid för det nu.. Denna veckan skulle ju vara min spurt- vecka för att sedan gå på håll och vänta ut tiden..känslan av att allt är skit håller i sig, men jag känner mig mer positiv idag än sist jag skrev. Mycket tack vare mina vänner som vet vad jag behöver (kaffe, skitsnack och någon som skrattar åt mina torra skämt ;) så känns det som att jag kan vända detta och komma tillbaka. Det handlar ju trots allt bara om 4 ynka veckor att bita ihopa..och även om jag ska lipa av smärta på tävlingsdagen så ska jag ta mig faen genomföra detta!!

Ikväll ska jag jobba i baren..hmm blir inga lyft av ölbackar iallafall- får väl bidra med mitt positiva humör..haha..älskar ironi.. Imorgon ska mina vänner ta med mig på middag på byn och därefter blir det röj i staden. Jag saknar er och längtar verkligen..måtte denna kvällen gå snabbt!!

Nu ska jag dammsuga, städa och diska som terapiarbete..sen blir det motionscykel en kvart eller två!!

Kramis/Desi

Inga kommentarer: