söndag, oktober 05, 2008

Tidsbrist och fettprocent!

Har jobbat hela helgen och levde i villfarelsen att jag någongång under dessa dygn skulle ha tid att sitta ner för att lämna en rapport och skriva ett inlägg på bloggen..men icke.. Har precis kommit innanför ytterdörren här hemma nu, och kände att det är min plikt att förse er med uppdatering av läget :)

Veckans summering blir som den började- fantastiskt bra! Idag gjorde vi äntligen en ny mätning, och jag har tappat 2kg sedan förra gången (lite mer än 3 veckor sedan) så det känns helt okej! Fettprocenten har gått ner, således musklerna upp. Jag har tappat endast 0.1cm på armarna, medan midjan försvunnit med jublande 2 cm!! Tadaa!! Glad som få :)

Dock måste jag erkänna att i helgen har jag haft min första långa låga period, alltså låg på kolhydrater och energi, allmänt lättretlig, tycker att alla andra är omständliga och vill vara för mig själv så mycket som möjligt...vilket har varit en omöjlighet eftersom jag jobbat hela tiden! Så gissa vem som snällt fått bita ihop och räkna till tio då och då..hehe.. Faktiskt inte deras fel att jag deffar ju..

Och så kan jag glädja Robin och Daniel som bett om bilder att sådana togs några stycken sent igårkväll- forcerat under tidspress med fotograf som var väääldigt snäll och förstående för min frustration och energinivå som var på minus- och några blev riktigt bra! Så...så fort jag har dem i min hand så lovar jag att lägga ut dem här!

Nu ska jag sooooooova/ Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Goodie goodie!;)
Ska bli kul att se så man har något att relatera till på självaste tävlingsdagen så man kan se framstegen.