tisdag, oktober 07, 2008

Imorgon!

Imorgon vid denna tiden är jag härligt brun och snygg! Hoppas jag iallafall.. Jag är jättepirrig i magen och det ska bli så himla spännande att ta ett jättekliv närmre tävlingen! Även om jag dagligen känner mig vid ganska gott mod inför allt, så behöver jag de här motivationshöjarna som ökar mitt ego mer än jag kan beskriva! 

Idag har jag varit ledig och spenderat dagen på stan med Hultan, vi har lunchat, shoppat ny jacka till mig och pratat om livets begivenheter..som alltid mycket trevligt i hans sällskap. Han får mig att se lite längre och känna lite djupare, och är en fantastisk människa som jag hoppas få ha i mitt liv för alltid. 

Om ett par timmar ska jag iväg och få massage, underbart! Idag fick jag även svar från min mjukdelsröntgen av bäcken och ländrygg som visar på utbuktningar i 4:e och 5:e ländkotan
 med påverkan på nerverna- vilket förklarar ilningar i benen och strålande smärta när det är som värst. Bilderna ska nu skickas till min ortoped, så snart har jag förhoppningsvis en handlingsplan i min hand. Känns oerhört positivt!

Ha en mysig tisdagskväll!/Desi
 

Inga kommentarer: