torsdag, oktober 02, 2008

Jag har hittat rätt!!

Idag har jag hittat min rygg!
Poseringsmässigt menar jag alltså då..var ryggen sitter vet jag ju faktiskt ;)

Har haft problem att få upp bra flex i vingarna, och vi har ju ännu inte haft nån poseringsträning..stress, stress..men idag hittade jag den! Som en smäck! En sådan underbar känsla, och jag var tvungen att ta bilder för att kritiskt kunna utvärdera mina småbrister som fortfarande finns kvar och måste slipas på. Men tänk att JAG kan ha en så snygg rygg.. Inte såå ödmjuk just nu, men jag är så förbannat glad så nu kan jäklar inget stoppa mig!!

Min träningsvärk hånskrattar mig fortfarande rakt upp i ansiktet- av guds nåde- men jag bara njuter.. Det har gått 4 dagar på denna underbara vecka, och det har varit den bästa hittills av så många anledningar, men främst för att jag lyckats vända mina tvivel till en rak höger mitt i ansiktet på faran.. Vilken berusande känsla!

I helgen kommer kommer Axel hit, och det är dags för seriösa bilder..eller..tja, som vanligt hänger allt på min dagsform och humör, men jag ska verkligen försöka skärpa mig för att han inte ska tröttna på mig.. Han är eld och lågor och jag hoppas att hans entusiasm ska kunna göra mig riktigt snygg ;)

Nu ska jag iväg och shoppa kesella, keso och cola light inför helgen- japp, jag jobbar IGEN :) Tänkte ge mig på att göra mina goda lågkaloriplättar- mums- och ugnspannkaka med äpple som frukostportioner.. Dagens träning är redan avklarad (Ben imorse och combat i eftermiddags..jo jag har problem med trappor idag ;) så ikväll blir det slapp på soffan och tidigt i säng!

Gör någon lycklig idag!/Desi

3 kommentarer:

Daniel sa...

Grattis, Nu får du dela med dig av bilderna så man får se formen ;).
PS Hittade färgen hemma förresten. DS.

Frida sa...

nejmen uh jag vill väl oxå ha träningsvärk fuusk! desiii.. gymmet på skolan är kasst, finns inget att göra haha och idrottsläraren bara typ..eehe..ni kan ju kolla på sakera iaf..(kolla på? oj vad mkt träning man får då!) med andra ord... tkr fortf du skall fixa ett -bra- gym här uppe :D

Anonym sa...

Hmm hmmm...Önskemål!:
-Ryggbild!