onsdag, oktober 15, 2008

Inte alltid som man tänkt sig..

Jaha, och så vissa dagar så spricker planeringen plötsligt bara och det känns som att man står där med rumpan bar..haha..
Lyckades iallafall med delmål nr 1 för dagen som var att komma upp lite tidigare och cykla en stund innan jobb. Det kändes som en stor bedrift med tanke på hur pigg jag INTE är på morgnarna :) Dock lyckades jag inte komma upp särskilt bra i puls, vilket såklart påverkar förbränningen, men jag satt där iallafall mina 45minuter!
Tanken var sedan att jag skulle hinna med ett fyspass på jobbet innan jag gick på min beredskap, men det hanns inte- för oavsett hur bortskämda vi är med fystid på jobb så är såklart våra uppgifter viktigare.. smällar man får ta, och jag är tacksam för varje sekund jag hinner träna i vanliga fall så jag gnäller absolut inte. Men...det tillhörde ju inte min planering! Dessutom så visade det sig att Bumbi inte alls det tänkte komma tillbaka idag, så mätning och vägning får snällt vänta tills imorgon. Men det finns säkert en mening med det också ;)

Ha nu en trevlig kväll!/Desi

1 kommentar:

Frida sa...

Jomen du, då är vi två, min fina -överdriv inte sockerintaget på veckorna- planer sprack precis som bara den, men lite gott det var också...lyssna på denna, yoggi med smak av persika & vit choklad, GODIS hallå sen när började jag äta godis på en onsdag kväll ? tydligen idag...men det var iaf inte äkta choklad..och på söndadg skall jag simma 1,1 mil (försöka iaf, lär dö) men det borde gå jämt ut.. :)