onsdag, oktober 01, 2008

Efterlängtat...

Veckan har börjat underbart bra! Jag har hunnit med allt som varit inplanerat, och dessutom gjort bra resultat på träningen. I måndags körde jag rygg och baksida axlar med chins i superset...behöver jag tala om att jag idag- dag två efter passet- har grym träningsvärk? Igår drog jag igenom ett bröst och dips-pass, och avslutade kvällen med 90minuter boxning. Mina axlar vet verkligen att de lever nu..haha.. Förbränningen dessa två dagar har legat högt, och jag har lyckats få i mig mer än 200g protein dagligen!

Igår hade jag kundmöte med Anna, en tjej som verkligen har tiden och förutsättningarna till att kunna bli något riktigt stort! Hon började sin styrketräningen seriöst i våras, och igår var det alltså dags för en uppdatering och nytt program.

Idag är jag ledig..så jag har faktiskt slappat fram till nu.. Har precis tagit mitt morgonprotein, så om en liten stund ska jag ta Lobo och traska mina 70 minuter. Efter det blir det nog en shoppingrunda i staden- kan inte minnas när jag skämde bort mig själv med presenter sist!!

Put a smile on your face- make the world a better place/Desi

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Fel adress till Anna ;)
http://www.annabrindsjo.blogspot.com/ Hon är så nöjd med dig och sina resultat! Kram Cecilia

FitnessDesi sa...

Tack!! Jag ändrar det genast!!
Stor kram