torsdag, oktober 16, 2008

SNART!

Nu är det snart fredag...bara några timmar kvar, och jag ser fram emot denna helgen väldigt mycket! Imorgon är det första gången på länge- riktigt länge- som jag åker iväg över helgen för att göra ingenting och bara vara.. Det ska bli underbart. Lobo kommer hem på eftermiddagen i lagom tid för att bli instuvad i bilen och iväg igen. Ska bli så mysigt! På lördag har jag ätardag, och vi ska laga entrecote och gott gott! Hela helgen tillbringas i stuga i skogen...(haha..yrkesskadad..) vi ska plocka svamp och gå långprommisar :)

Det blev ingen mätning idag heller..frustrerande, men inget att göra nåt åt eller lägga energi på eftersom det beror på att Bumbi var dålig och stannade hemma från jobb.
Och det är viktigare att du blir bra gumsan!! Mäta kan vi göra en annan gång ;)

Idag har träningen gått sådär.. Kom i säng här på jobbet vid 03.00 och fick inte många timmars sömn innan det var dags att gå upp igen. Trodde att jag skulle hinna återhämta under dagen, men icke..
Träningen bestod av ett benpass, som fick bli ett trippelpass med låg belastning, och cykel 20 minuter. Tänkte strunta i det för att tiden var knapp, men sen övertalade jag mig själv med argumentet att lite är bättre än inget.
Maten går just nu skitbra rent ut sagt!! Jag känner inget sug efter fel mat, och jag håller mina mattider och ligger bra på intaget. Jag har väl börjat lära mig antar jag. Dock känner jag lite tveksamhet inför helgens ätardag, som blir den första "riktiga" på tre veckor.. Jag vill verkligen unna mig, men samtidigt är jag så rädd att jag ska väcka sockerbegäret igen nu när jag äntligen blivit kvitt det.. Knepigt!

Deff-knas/Desi

Inga kommentarer: