torsdag, oktober 09, 2008

Vem sa att det här är lätt?!

Igår hade jag en ego- kick utan dess like! In-Grid och Bumbi gav sig i kast med att måla och piffa, och färgen blev riktigt bra! När det var gjort provade jag bikinin och för första gången tränade vi posering...shit vad svårt!! Och vad extremt fånig jag känner mig, kan inte hålla mig för skratt och gnäller mycket när det blir jobbigt..haha..har till och med lite träningsvärk idag ;)
Men de hade tålamod som två änglar, eller förstående mammor, och visade och hjälpte. Såklart tog vi lite bilder också, tyvärr inte så många- det var ju inte det som var fokus, men jag bjuder på en här..

Som ni ser finns det MYCKET att slipa på gällande poseringen och teknik, men det är ju bara att hoppas att jag blir duktigare på det! Nu är det 7 veckor kvar, tiden springer iväg, och mitt mål är att bli så hård som möjligt!! Tips någon?

resten av dagen ägnades åt shopping och inte mindre än tre fika- stopp (!) för att sen åka hem och göra matlådor...favorit just nu är fortfarande ugnspannkakan till frukost och proteinplättar till kvällsmat..MUMS!

Ikväll blir det en lugn, härlig kväll och jag ska bara slappa. Har precis lämnar bort min lilla älskling till Louise - de ska campa :) Han kommer att han en toppen vecka med henne, men inte förutan att jag saknar honom..

Kram/Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGT DESI! FY FAN VAD BRA! och Tack för kommentaren på bloggen..vad skulle jag göra utan dig!!!

Anonym sa...

Jisses, det närmar sig ju. Intressant att följa din resa...

Anonym sa...

ser bra ut ;)