måndag, oktober 06, 2008

Ännu en vecka framför mig.

Så börjar allt om igen! Idag är det måndag..en dag som för många betyder ångest, trötthet och en känsla av uppgivenhet inför faktumet att det är en massa vardagar kvar innan nästa helg.. Men vem orkar leva för bara helgerna?? Måndagar är för mig min chans att göra en ÄNNU bättre vecka än den föregående, att ta nya tag, försöka glömma om det hänt nåt tråkigt och "börja om på nytt".
Framförallt nu under dieten är varje dag så extremt värdefull för mig, jag vill inte missa en minut som jag kan använda att påverka mitt resultat. Detta oavsett om det gäller sömn och vila eller träning och mat :)

Igårkväll var jag hos Daniel och hämtade tävlingsfärg och kollade in hans och sambons nya lägenhet- superfint..liiite avundsjuk kan jag säga ;)
På onsdag ska jag ha en heldag med Bumbi och In- Grid i staden för att fika, kolla bikinis och provlägga färgen!! Ska bli superkul, och det kommer alldeles lagom att ha en pepp- dag nu med tanke på hur min helg sett ut..


Härlig minnesbild från i somras..

Nu ska jag ta mina ultra- snabba gångstavar och gå ut i solen!!/Desi

Inga kommentarer: