tisdag, oktober 21, 2008

Skåne

Befinner mig nui Skåneland och sitter för tillfället hos min syster- yster nummer två och lånar internet..mina föräldrar lever ju på stenåldern ;)
Kom ner hit igår och åkte direkt till Colosseum för att köra lite förbränning, det blev en ny step-maskin som gav mig minus 670 kcal på en timme!! Bra maskin.. Efter det fyra set dips, sen var jag nöjd för kvällen.

Idag har jag kört förbränning igen på samma maskin och tränat chins och rygg med baksida axlar.. Nu är jag helt slut och ska hem och äta lite för att orka med förbränning ikväll igen..

Hej vad det går/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej söte! Jag är på jobbet på torsdag så då är det dags för mätning och vägning igen. Ev kan vi även få in ett träningspass med lite posering också. Men det beror helt på hur pass flexibla våra kollegor tänker vara... ;)
Vi ses då iaf. Ha en mysig vistelse i skåneland!
Puss och kram.