söndag, oktober 26, 2008

Mer fett!!

Då är det söndagkväll och jag var precis på väg att gå och lägga mig när jag insåg att jag inte gjort ett enda inlägg på hela helgen..dåligt, dåligt.. Förlåt. Tiden går bara så snabbt, och mina rusher mellan topp och dal går snabbare och snabbare.. Så det är mycket fokus på mat, sömn, träning osv. Prio!!
Då blir det lätt bloggen som hamnar efter..

Helgen har varit kanon, mestadels iallafall, utom på morgnarna när jag mått illa och haft ont i kroppen. Nä, jag är inte gravid- jag har förmodligen vätskebrist. Hur sjukt det än låter så är det ändå en grym känsla att vakna med något som liknar träningsvärk..i princip hela kroppen och inte bara de muskler jag har tränat. Hela dagen idag har jag haft såå ont i magmusklerna, så att det liksom "drar" i revbenen.. och då körde jag bara två set mage igår..med lätta vikter..

För att det här inte ska fortsätta, så kommer jag att dricka ännu mer vatten, tillsätta resorb, och få i mig ännu mer fett.. Känns underbart att få stoppa i sig mer och inte bara dra ifrån och ta bort hela tiden. Haha!!

Imorgon börjar en ny vecka mot mitt mål, och jag är förväntansfull och så himla nervös.. det går ju inte en dag utan att jag får frågan hur det känns nu, och det KÄNNS!! Vet inte hur jag ska svara mer än så..
Planen för imorgon är morgonpromenad (inget regn snäääälla...) sen fukost, gym och löpning. Efter lunch börjar jag jobba, slutar dock redan 1600 så resten av dagen ska jag ägna åt att handla och göra matlådor inför veckan..

Sov så gott och ladda inför en ny utmanande vecka!!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att du mår illa av att vi inte har fikat på länge :-)