lördag, november 01, 2008

Lycka!

I all denna röra av smärta, trötthet och grymt många svordomar så vaknar jag idag till en underbar dag! Jag har fått nya kommentarer av både Malin och Robin, som av någon anledning tycker sig veta att deras ord hjälper, och orkar lägga ner tid och energi på att skriva till mig för att jag ska peppas.. Ni är underbara!! Jag blir så jäkla glad, och ni tänder den där lilla gnistan i mig igen: Allt kommer att fixa sig, allt är möjligt, och det enda som begränsar mig är min egen inställning.. Utöver detta så finns det sååå många andra människor i min närhet som jag älskar och beundrar, som öser förståelse och kärlek över mig.. Är jag inte en vinnare redan då??

Mitt första sms imorse ser ut såhär:

"Hej älskling! Hur mår du? Jag tänker på dig hela tiden. Allt blir bra. Jag vet det. Jag älskar dig! Puss och kram"

Jag vet också att allt blir bra.. Hur skulle det kunna bli något annat med er i mitt liv?!

TACK/Desi

Inga kommentarer: