söndag, november 16, 2008

Åhhh...

Om jag bara kunde sluta småpilla med skit som ändå inte gör saker varken bättre eller sämre, skaffa mig en tvättid och skura det tradiga golvet, så att den här söndagen plötsligt kändes effektiv...hur svårt kan det vara?!!

Jag känner mig så stressad inför tävlingen just NU (inte för fem minuter sen, förmodligen inte om en halvtimme..) men just NU känns allt galet och pressat, jag får ingenting gjort känns det som. Dagarna bara rusar förbi, och samtidigt som jag vill att allt ska vara över och förbi så vill jag dra ut på det lite till..och lite till..för det är ju så ruskigt spännande att se fram emot!

Jag har fortfarande ont, i fredags mådde jag så dåligt att jag önskade att hela världen kunde försvinna en liten stund, bara jag slapp ha så ont i huvud och nacke..och slapp ha kräk-känslan i mage och hals varje gång jag vred på huvudet eller pratade flera meningar efter varandra.. Tack Angelican och Stefania för att ni tog med mig bort på roligheter, det gjorde kvällen mycket bättre!!

Två veckor kvar..en hel evighet..ett kort ögonblick..

//Desi

1 kommentar:

Frida sa...

du om ngn klarar det c'mon två veckor :D såå coolt, hoppas nacken blir bättre till tävlingen så du kan vinna helt överlägset!!! :D