fredag, november 07, 2008

Dagens trams..

Idag har på det stora hela varit en bra dag, det gick faktiskt bra att träna också, trots viss känselbortfall i axlarna. Körde rygg och In- Grid var ett enormt stöd och gick verkligen in och petade på detaljer som är otroligt givande för min utveckling! TACK!! Dock tog vi beslutet att inte göra några chins idag, utan att vänta till söndag eller måndag- har tid hos sjukgymnasten igen tisdag så om nåt går galet så vet jag att jag får behandling direkt efteråt- och det känns som ett vettigt beslut!

Mina tankar tramsar:
  • Jag känner mig pluffsig
  • Jag känner mig svag
  • Uppsvullen
  • Klen
  • Jag kommer inte att tappa ett enda gram fett till
  • Jag är en idiot som satt mig i den här situationen....

Som tur är så lyssnar jag inte alltid på mig själv ;) och nu jäklar ska jag försöka vända dessa tankar till lite jävlar anamma!!! Dock inte ikväll, ingen energi kvar.. Men imorgon ska jag vara snyggast på gymmet igen!!

Spännnnnnn!/Desi

Inga kommentarer: