onsdag, november 05, 2008

Vågar, vågar inte..

Jag var på gymmet igårkväll, körde armar. Två övningar triceps och två övningar biceps med så lätta vikter att det kändes löjligt. Jagade pump.. Har faktiskt lite träningsvärk idag, och det är ljuset i tunneln för mig just nu! Efter styrkan, som tog bedömt 20minuter, så ställde jag mig på löpbandet och sprang lugnt 10 min, för att sedan gå lika länge. Det var vad jag kände att jag vågade göra. Vet inte när jag kommer att hänga i den där chins- stången igen, eller ännu mindre sitta på rodden och det känns för jävligt..
kollade på SKKF:s hemsida, och det är än sålänge sex tjejer anmälda i min klass..samtliga har tävlat tidigare, några dessutom placerat sig på pall...så mycket för amatörtävling. Nu låter jag bitter, det vet jag.. Jag lovar att snäppa upp mig!!

Ikväll ska jag nanna tidigt/Desi

1 kommentar:

Kevin sa...

Get fit or die trying ;)