torsdag, november 27, 2008

Fel!! Det är NI som är bäst!

Tack, tack, tack och återigen tack för era kommentarer!! Jag lipar fan nästan när jag läser dem, ni gör mig såå lycklig med era fina ord.. Ja, jag är sannerligen en vinnare med er vid min sida, jag mår så grymt bra varje gång jag öppnar bloggen och ser att ni varit inne och hejat på mig!

Idag har jag varit inne i stan och kört igenom poseringen igen, och Mari erkände (samtidigt som hon jublade) att hon inte trott att det skulle blivit något bra av det här första gången vi sågs för några veckor sedan.. Jag kunde ju inget om posering då, och allt jag gör bra nu är faktiskt helt och hållet hennes förtjänst!! Hon är verkligen en klippa och det känns jättetråkigt att hon inte kan följa med på lördag.. Men jag kommer ju att ha min Bumbi där, och så många fler- ni kommer att göra min lördag till en lyckad dag!

Nu ska jag rodda maten inför imorgon och lördag..sen ska vi lägga första lagret med färg ikväll..Ååh..det är så nära nu!!
Och på söndag ska jag gå på julskyltning och äta pepparkakor och dricka glögg!!!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fortsätter att hejja.
Jäkla snygga bilder förresten :).

Anonym sa...

Åh! Så jäkla snygg du är! Det kommer gå superbra!
Sitter här och håller tummarna 100 mil bort, men hoppas det funkar ändå:
Kram!

Anonym sa...

Appropå pepparkaka så lär du väl konkurera ut allt på söndagens julskyltning...både hjärtan och grisar...hehe!? Snyggt leende på bilden! //Lasse

Anonym sa...

Stort Lycka till nu Tjejen!!
Du har genom ditt hårda slit skapat dig de bästa förutsättningar att lyckas på lördag!!
Bilderna är helt sjukt snygga!!
Massa Kramar Anna i Nässjö

Anonym sa...

Lycka till tjejen!

Anonym sa...

Wiiiie Desi, nu är du snart där ;D hoppas du är på topp och klår så många du bara kan, även om du inte vinner kommer du alltid ha vunnit i mina ögon,!! du är toppen. Vi skulle ha kört ner imorgon men det har kommit upp lite hinder så därför får du lycko önskningar nu ist ;D
Puss&kram på dig
/ Anna B ;D

Anonym sa...

Hej!
Efter lite snokande hittade vi din blogg minsann! En fågel viskade att du skulle ställa upp i Decembercupen. Kul! Hoppas att det gick bra! Vi får väl reda på det här snart.

//Jessica o Mattias

Anonym sa...

Bra jobbat i helgen och kul att träffas även om det bara var kort=) Du hade bra coach med, det märktes. Ladda nu om och hoppas jag du satsar vidare.