lördag, november 08, 2008

Mission succeed!

Jo, jag var snyggast på gymmet idag! Precis som jag lovade igår..
Startade dagen i lugnt tempo med en kaffe, protein och ripped fuel för att sedan gå en morgonpromenad i 70 minuter i sällskap av Linda och Selander. Vi höll tempo efter min puls och försökte att ligga runt 100-110, och det kändes bra. Eftersom jag är fast på jobbet hela helgen så traskade jag såklart i uniform, och jag svettades gött! Frukosten därefter bestod av gröt, två äggvitor och en knäckemacka med leverpastej (LYX!!) sen gick vi ner på gymmet. Målet idag var som sagt att få tillbaka självförtroendet, och att lyckas få pump. Vad kan vara bättre då än att köra armar?? Och bägge målen uppnåddes med gott resultat!!

Nu har jag precis tryckt i mig oförskämt mycket ugnsstekt kycklingfilé dränkt i vitlök (stackars besväringen som ska stå ut med att vara i min närhet) och broccoli..Mumma!!

Skön lördag på er/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Desi! Du är ALLTID snyggast på gymet! Och gladast! Och största inspirationskällan!
Kram!

FitnessDesi sa...

Tack vännen!! Åh, vad varm jag blev nu!! :)
Stor kram