måndag, november 24, 2008

Vart tog dagarna vägen??

Jag fattar inte vart tiden tar vägen...den kryper fram som när man längtar efter julafton, och ändå rusar den bara förbi.. Min fokus är total nu, och jag börjar förstå vad det är alla ni där ute försökt säga mig. Tävlingen är på lördag- men jag har redan vunnit mina 16 veckors diet, frustration, disciplin och förarbete!! Scenen på lördag är bara en bonus i allt detta, dessutom får jag käka nutella, så lyckan kommer ju att vara total :)

Nacken är fortfarande sisådär..vilket innebär att jag inte vågat köra igenom rodden än. Jag är livrädd att något ska stoppa mig nu, styrkemomentet får helt enkelt bli ett överraskningsmoment..så får det bli, inget jag kan göra åt det nu..

Helgen har varit en trevlig ego- kick med fotning, poseringsträning och vaxning av helkropp..haha..jag fryser om armarna..
Denna veckan är bara vila och pyssel hemma..funderar på att lyfta ner julsakerna från vinden och förbereda för julpyntning..älskar ju julen. Och idag har vi fått snö dessutom!!

Inför helgen vill jag påminna alla som kommer att vara på tävlingen om att jag tycker om er och är jätteglad för att ni är där..även om jag kanske inte visar mitt bästa humör när vi ses.. :)



Ladda, ladda!!/Desi

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild på en fin kropp...ser bra ut inför helgen. Tänk om man hade hälften av din motivation och vilja...så härligt att se dig närma dig ditt mål. Dan före dan före dan före dan...
// Kram, Lasse

Anonym sa...

Snygg bild! Lycka till på lördag. Jag håller tummarna.

Daniel sa...

Det ser fint ut, bra kämpat!! Syns på lördag ;)...

Anonym sa...

Lycka till! Massor. Har även lyckönskat dig officiellt i min blogg ;). Tyckte det var på sin plats. Vi hejjar från det rosa huset :).

Anonym sa...

Ahhh..denna underbara nutella=)
Bara par dagar kvar!
Kommer gå kanon=)

Anonym sa...

Du är världens vackraste!
Kommer bli ett nöje att vara bakom scen med dig.
Till alla er som inte är Desis coach och personliga bitch vill jag bara säga:
-Ta en kölapp och hoppas på bättre tur nästa gång. Dock utan framgång förmodligen, då jag kommer att kräva titeln som coach ;) Mysigare och bättre person finns nämligen inte att coacha!

FitnessDesi sa...

Bumbi aj lav jo!! Tänk att vi- världens goaste och mysigaste- hittade varandra ;)

Tack ni alla som peppar och hejjar!! Inte många timmar kvar nu..

Anonym sa...

Ser bra ut tjejen!
Jobba på nu så kommer du va bäst!

Eller det är du redan!

Starkt jobbat med 16 veckors dietande, det är tufft!

Jag håller på dej!

Anonym sa...

Hej

Lycka till nu på tävlingen. Vet att du kommer att ge järnet och att du kommer till att ro med en hand om det skulle vara så. Se det som din belöning nu efter 16 veckors slit att få ställa dig på sen och ha hundratals ögon som bara tittar på din kropp. Njut i strålkastarljuset. Riktigt bra jobbat. Du är BÄST